Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
Üdvözöljük webáruházunkban! Köszönjük, hogy vásárlása során bennünket tisztel meg bizalmával!
FIGYELEM!
Tisztelt Vásárlóink! A webáruház adatainak mindenkori feltöltésekor keletkező esetleges adminisztrációs hibákért szíves elnézésüket kérjük, egyúttal jelezzük, hogy a webáruházban szereplő árak, készletinformációk és leírások valamint termékfotók tájékoztató jellegűek, nem minősülnek jogi értelemben ajánlattételnek a rendelés írásbeli visszaigazolásáig, illetve amíg a rendelés függő státuszban van. Megértésüket és az esetleges hibákra vonatkozó észrevételeiket ezúton is köszönjük!
CÉGINFORMÁCIÓ
A webáruház tulajdonosa és üzemeltetője: HAMO Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
(továbbiakban Eladó)
Jogtulajdonos: HAMO Kft. / Oláh Ádám
Adószám: 13898232-2-11
Bankszámlaszám:
Cím: 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.
Webáruház címe: www.farm-shop.hu
Telefon: +36 30 157 1458
E-mail: info@farm-shop.hu
Az ÁSZF hatálya, elfogadása és a Farm-Shop Webáruház használatával kapcsolatos megkötések
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg.
A webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a webáruházban elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.
A Farm-Shop Webáruházat csak az ÁSZF feltételeit és az Adatvédelmi Szabályzatot elfogadó személy használhatja. Azaz a Farm-Shop Webáruház használata során a Vásárlónak el kell fogadnia az ÁSZF feltételeit, valamint az Adatvédelmi Szabályzatban szereplő adatkezelést. Ennek hiányában a Vásárló köteles haladéktalanul megszakítani a Farm-Shop Webáruház megtekintését, abban vásárlást nem eszközölhet.
Kiskorú, vagy cselekvőképességében korlátozott személy csak törvényes képviselője beleegyezésével veheti igénybe a Farm-Shop Webáruház szolgáltatásait. Ezen beleegyezés megszerzése a cselekvőképességében korlátozott személy felelőssége és feladata. A Farm-Shop Webáruháznak nem feladata és nincs is rá lehetősége, hogy tudja ill. kiderítse ki van az online tranzakciók során a felhasználói oldalon, ezért ennek felelőssége kizárólag a Vásárlót terheli.
Amennyiben a Vásárló a Farm-Shop Webáruház weboldalára belép és annak használatát folytatja, úgy azzal a Vásárló kijelenti, hogy az ÁSZF-ben, valamint az adatvédelmi nyilatkozatban levő felhasználási feltételeket megértette, azokat tudomásul vette, és a Farm-Shop Webáruház használatának feltételeit elfogadja, az adatkezelés leírt módjához hozzájárul.
Amennyiben Vásárló nem fogadja el az ÁSZF-et, vagy az adatkezeléshez nem járul hozzá, úgy haladéktalanul köteles megszakítani a Farm-Shop Webáruház használatát és elhagyni azt.
A szerződés nyelve, a szerződés formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja
Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t. Az árak tájékoztató jellegűek. Nem zárható ki annak a lehetősége, hogy üzletpolitikai okból az Eladó az árakat módosítsa. Az árak módosítása nem terjed ki a már megkötött szerződésekre. Amennyiben Eladó az árat hibásan tüntette fel, a már megkötött szerződések esetében az ÁSZF „Eljárás hibás ár” pontja alapján jár el.
Eljárás hibás ár esetén
Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:
0 Ft-os ár,
a normál piaci ártól jelentősen eltérő ár,
kedvezménnyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl.: 1.000 Ft-os termék esetén a 10 %-os kedvezmény feltüntetése mellett 400 Ft-ért kínált termék).
Hibás ár feltüntetése esetén Eladó felajánlja a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.
Készletinformációk
A webáruházban a termékek adatlapján feltüntetett készletinformációk, elérhetőségek tájékoztató jellegűek! Előfordulhat elírás, illetve a külső raktárak készleteiben bekövetkező változás nem frissül azonnal a webáruházban.
Amennyiben raktárkészleten nem elérhető terméket kíván megvásárolni, a kosár tartalmának megjelenítésekor a webáruház automatikusan figyelmezteti Önt a következő üzenettel:
" A *** -al jelölt termék(ek) nem elérhető(ek) a kívánt mennyiségben!"
Rendelését ettől függetlenül véglegesítheti és minden ilyen esetben a rendelés visszaigazolása előtt, munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatja a várható szállítási dátumról. Amennyiben az Ön számára nem elfogadható szállítási ígéretet kap, úgy következmények nélkül kérheti az adott tétel, vagy teljes rendelésének törlését.
Vásárlás a Farm-Shop webáruházban
Miután megtalálta a vásárolni kíván terméket, a "KOSÁRBA TESZ" feliratú gombra kattintva, kezdeményezheti az áru vásárlását. A termék mennyiségét a kosárban tetszés szerint átírhatja, megváltoztathatja. Alapértelmezésben minden alkalommal 1 darabot helyezünk el a kosárban. A következőkben Ön eldöntheti, hogy további termékeket választ és helyez kosárba vagy befejezi a vásárlást.
Amennyiben Ön már regisztrált felhasználónk, kérjük jelentkezzen be felhasználó nevével és jelszójával. Amennyiben nincs még regisztrálva rendszerünkben, kérjük töltse ki a regisztrációs adatlapot. Töltse ki és ellenőrizze le a számlázási valamint a szállítási címet, a tovább gombra kattintva válassza ki a szállítási módot. A tovább gomb segítségével kiválaszthatja az Önnek megfelelő fizetési módot. A legutolsó oldalon véglegesítheti megrendelését, munkatársunknak üzenhet a szállítással és rendelésével kapcsolatban.
A megrendelés véglegesítésekor, automatikusan, email-en küldünk Önnek egy tájékoztatást vásárlási szándékának beérkezéséről és hétköznapokon hétfőtől péntekig 48 órán belül a Farm-Shop áruház munkatársa felveszi Önnel a kapcsolatot. Hétvégi valamint munkaszüneti napokon a webáruházunkban feladott megrendelését követő első 2 munkanapon azaz hétfőn vagy kedden keresni fogja munkatársunk és egyezteti Önnel a kiválasztott termékeket, kiszállítási címet és időpontot.
A megrendelés
A kosár tartalma böngészés közben bármikor megtekinthető, változtatható, törölhető. Ha törölni kívánjuk a megrendelés bármelyik elemét, akkor a képernyő felső részében található kosár ikonra kattintva a törölni kívánt termék melletti "X" (Eltávolítás) ikonnal lehetséges. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket rendelhet meg. Mindaddig nem kerül feldolgozásra a megrendelése, amíg Ön mint Megrendelő nem véglegesítette a kosár tartalmát, azaz a megrendelését. Kérjük, regisztrációjakor pontosan töltse ki a szállítási címet, és különösen fontos, hogy olyan mobiltelefonszámot adjon meg itt, amelyen a futár 8:00–17:00 óra között eléri Önt.
Megrendelését az alábbi módokon is leadhatja:
- A fent leírt módon a farm-shop.hu weboldalon keresztül.
- Az info@farm-shop.hu címre küldött e-mail formájában, mely levélben feltüntette a rendelés teljesítéséhez szükséges adatokat: a megrendelő pontos neve, cég esetén adószáma, számlacíme, a csomagküldés pontos címe (utca, házszám, város és irányítószám), egy telefonszám, amelyen munkatársunk egyeztetni tud a rendeléssel kapcsolatban.
A rendelés elfogadása
A Farm-Shop webáruház munkatársa minden kérdéses esetben egyezteti Önnel a megrendelt termékeket, a várható szállítás dátumát és a szállítási címet. Amennyiben munkatársunkkal véglegesítette a megrendelését rendszerünk kiküld Önnek egy végleges visszaigazolást (Rendelése "Feldolgozva" státuszba kerül), amely tartalmazza a megvásárolandó termékek listáját, értékét és a szállítási költséget.
Miután csomagját átadtuk a futárszolgálatnak, küldünk Önnek egy értesítő e-mailt, amelyben arról tájékoztatjuk, hogy a következő munkanapon a csomagja várhatóan kézbesítésre kerül.
A szállítás napján a futár fel fogja hívni (ha a megadott címen nem talál senkit), hogy egyeztessen a csomagátadás pontos helyéről és időpontjáról. A leszállításra kerülő termékekről tételes számlát küldünk Önnek, amelyen - hacsak Ön másképp nem rendelkezik - a vevő címe megegyezik a szállítási címmel.
Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).
A rendeléstől való elállás
Előfordulhat, hogy a webáruházunkban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet szeretett volna, ebben az esetben kérjük, forduljon hozzánk bizalommal, igyekszünk azonnal orvosolni a problémát a törvényes kereteken belül. Fontos, hogy ilyen esetben a terméket ne használja!
A Vásárló a vásárlástól a 45/2014 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 naptári napon belül indoklás nélkül elállhat. A vásárló az elállási jogát írásban a honlapon a Termék visszaküldés funkció segítségével (vagy e-mailben) köteles az eladónak bejelenteni. Az elállási jog természetesen érvényes felbontott gyári csomagolású termékekre is, de szigorúan nem érvényes használt termékek esetében!
Elállás esetén kérjük, először vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal (info@farm-shop.hu) majd kollégánkkal történő egyeztetés után juttassa vissza a terméket székhelyünkre (HAMO Kft. 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.)
A hatályos törvények értelmében, elállás vagy garanciális ügyintézés esetén az áru visszajuttatása minden esetben a vevő feladata és költsége, ezért kérjük, hogy ne küldje csomagját portósan, mert azt nem áll módunkban átvenni. A hozzánk visszaküldött csomagot beérkezését követően kollégáink videó felvétel készítése közben felbontják, megvizsgálják, majd amennyiben a termék valóban nem használt, akkor a cserecsomagot illetve igény szerint a vételárat saját költségünkön elküldjük, illetve átutaljuk.
Fizetés
A Farm-Shop webáruházban történő vásárlás során jelenleg a következő fizetési módok közül választhat:
- futárnál történő utánvétes fizetés (Történhet készpénzzel vagy bankkártyával. Utóbbi technikai okok miatt nem mindig, de az esetek többségében elérhető.)
- banki előre utalás
- PayPal fiók
- bankkártya
Illetve személyes átvétel esetén készpénzben is fizethet a termék átvételekor.
Utánvétes fizetési mód esetében a GLS alkalmazza az 5 forintos kerekítést!
A banki előre utaláshoz minden esetben szükséges a kollégánkkal történő egyeztetés, ezért kérjük, hogy várja meg, amíg visszaigazoljuk, hogy a megrendelt termékei valóban rendelkezésre állnak.
Tulajdonjog fenntartása
A kiszállított termék a HAMO Kft. / Farm-Shop Webáruház tulajdonában marad mindaddig, amíg a vételár fizetés teljes egészében meg nem történik.
SZAVATOSSÁG, GARANCIA
Szavatosság
Az általunk forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerinti mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama az áru átvételétől számított 6 (hat) hónap. Szavatossági igény elévüléséig, annak érvényesítésére 2 (kettő) év áll a vevő rendelkezésére. Szavatossági igény esetén a vevő kérheti:
- elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve , ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Farm-Shop Webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
- ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Farm-Shop Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Jótállás
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk Fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az adott termékre irányadó kötelező jótállási idő 2021. január 1. napjától kezdődően a termék bruttó fogyasztói árától függően sávosan változik, azaz a jótállási idő az alábbiak szerint alakul a jogszabály által előírt ár sávok mentén:
- A 250.000 forint eladási ár felett 3 év kötelező jótállást határoz meg a szabályozás (250.001 Ft-tól felfelé).
- A 100.000 forintot meghaladó, de maximum 250.000 forint eladási ár esetén 2 év a kötelező jótállás időtartama (100.001 Ft - 250.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot elérő, de 100.000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén 1 év a kötelező jótállás időtartama (10.000 Ft - 100.000 Ft-ig).
- A 10.000 forintot el nem érő bruttó fogyasztási árú fogyasztási cikkre nem vonatkozik jótállási kötelezettség.
A garancia a csomagban küldött számlával (blokkal) érvényesíthető. Kérjük őrizze meg a szavatossági - garanciális idő végéig.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti:
a) elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Farm-Shop Webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;
b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a Farm-Shop Webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát.( 151/2003 Korm. rendelet,49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.)
Garanciális javítások szervize
Ha a megvásárolt horgászeszköz a garanciális időn belül meghibásodik, kérjük, hozza el személyesen vagy küldje el postán a székhelyünkre a vásárlást igazoló számlával együtt (HAMO Kft., 2942 Nagyigmánd, Fácán major 24.). Fontos tudni, hogy a törvényi szabályozás értelmében a Vevőtől a boltig terjedő áru-visszaszállítás költsége a Vevőt terheli. Ennek megfelelően portós csomagot nem veszünk át! Botalkatrész vásárlásnál, vagy javításnál, ha valamelyik tagot pótolni kell, a szakszerviznek szüksége van az egész botra, csak így kerülhető el az esetleges illesztési probléma. Az orsók házának megbontása, a csavarfejek széthajtása a garancia azonnali elvesztését vonja maga után. Az orsók javításához a szakszerviznek általában szüksége van az orsó dobjára vagy pótdobjára. Ha a termék garanciális hibája megállapítást nyer és javítható, akkor a Farm-Shop Webáruház partner-szervizében a legrövidebb időn belül megjavítjuk és visszaküldjük Önnek. Ha nem javítható, akkor az Önnel történő újabb egyeztetés után újat küldünk helyette. Ha időközben a termék elfogyott, és nem beszerezhető hazánkban, a termék árát vagy megint csak az Önnel történő egyeztetés után egy hasonló kategóriájú eszközt küldünk helyette.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért (pl. botspicc kézzel hajlítása, orsó elejtése, stb.) a Vásárló teljes körű felelősséggel tartozik.
Az alábbi sérülésekre semmilyen garanciát nem vállalunk:
- feeder spiccek használat közbeni, vagy más okból történő törése
- bármilyen gyűrűs horgászbot spicctagjának utolsó két gyűrűje közti törése
- orsók talpának törése vagy görbülése
Természetesen, ha a fenti problémák bármelyike már a csomag átvételekor fennáll, akkor készséggel állunk rendelkezésre.